V Jornada Activitat Docent Universitària i TIC #ADUTIC22

El pròxim dia 22 de juny celebrem la cinquena edició de jornada ADUTIC: Activitat Docent Universitària i Tecnologies de la Informació i la Comunicació.

L’ADUTIC és una jornada que té per objectiu principal posar en el punt de mira un tema d’actualitat que pugui interessar al professorat universitari. A més, simbòlicament, organitzar-la al juny li afegeix un to de tancament de curs i de reflexió sobre la tasca docent.

Per a aquesta edició de 2022, hem cregut oportú posar el focus en la innovació docent, un assumpte complex i que sempre genera un debat intens.

Per posar fil a l’agulla, la jornada començarà amb una ponència del professor de la Universitat de Barcelona Ernest Pons, intitulada "La transformació educativa a les Universitats. Fites, reptes i oportunitats". L’Ernest és actualment el Cap d’Estudis del Grau en Estadística. En l’àmbit de recerca ara està prioritzant la dimensió social de la universitat, en l’actualitat com a Director Científic del projecte Via Universitària de la Xarxa Vives. És també col·laborador habitual de l’Institut de Desenvolupament Professional (IDP-ICE) de la UB i, en aquests moments, coordinador del Comitè Organitzador del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI).

Posteriorment, la jornada es completarà amb dues taules rodones on professorat de la UdL ens explicaran diferents projectes d’innovació docent desenvolupats els darrers anys.

Des de la unitat SAAD ens enorgulleix haver arribat a la cinquena edició d’ADUTIC. Volem agrair, en primer lloc, a la vicerectora d’Ordenació Acadèmica i Qualitat el seu suport i compromís envers la jornada, així com a totes les persones que d’alguna manera hi han participat en les diferents edicions, sigui com a assistents o ponents.

Podeu consultar tota la informació a la web de la jornada, on també trobareu l’enllaç per a fer la inscripció.

Noemí Verdú, Jordi Juárez i Òscar Flores - Unitat SAAD