Després d’una primera entrega d’experiències de professorat de diferents facultats de la nostra universitat sobre l’ús de la intel·ligència artificial en la docència, seguim amb la mateixa dinàmica i us oferim una segona part que recullen altres veus i pràctiques que ens inspiren i fan reflexionar sobre noves oportunitats i reptes del paper de la IA .
En aquest cas, us oferim tres vídeos més de 2 minuts cadascun, protagonitzades pel professorat:
Romi Pena i Subirà (ETSEAFIV)
Montse Irun Chavarria (Facultat de Lletres)
Judith Roca Llobet (FIF)
Elles ens expliquen el desenvolupament de tallers de desinformació digital, com fomentar el pensament crític vers l’ús de la IA a l’aula i la creació i la introducció d’un pacient virtual per practicar simulacions de casos.
Esperem que us siguin una guia i un estímul per acompanyar l’estudiantat en la descoberta de la potencialitat i en l’ús ètic i crític que té la IA en la docència i l’aprenentatge.
Agraïm als docents participants la seva generositat; el seu esforç enriqueix tota la comunitat educativa.
Us convidem a visitar la web, veure els vídeos i descobrir com la IA pot enriquir l’aprenentatge i la docència a la UdL.